Fit District je novi studio za individualne treninge iz Beograda, za čije potrebe smo izradili kompletno brendiranje, počevši od osmišljavanja imena (brand naming), pa sve do razrade vizuelnog identiteta sa kojim ovaj brend komunicira. Nakon brainstorminga i detaljne analize došli smo do desetak zanimljivih imena koja bi mogla da obeleže ovaj brend, a nakon konsultacija sa klijentom odabrali smo „Fit District“, kao najbolju opciju.
„Samo za odabrane“ je moto koji je razvijen kao logična ekstenzija novoizabranog imena, a vizuelni identitet je izrađen u stilu koji podržava ceo koncept. Logotip sadrži snažni, krilati, metalizirani znak koji je simbioza slova „F“ i „D“, a tipografija je blago iskošen sans-serifni font koji potencira dinamiku.
Kreativnom direkcijom utvrđen je pravac kojim ovaj brend komunicira kroz štampane i digitalne formate, stil fotografija, pozadina, paleta boja i raspored tipografije na vizualima.
Logotip je apliciran u enterijeru, kao i na svetlećim reklamama i velikim formatima u metaliziranoj zlatnoj varijanti na tamnim podlogama, što vizuelno daje posebnu vrednost i veliča profesionalizam i kvalitet usluge ovog tima.
Da li vam se dopada? Podelite sa drugima: