Projektni zadatak pred našim timom je bio redizajn pakovanja za asortiman Jumbo. Razlozi za redizajn sa stanovišta kompanije Florida Bel su bili: kreiranje interesovanja kod potrošača, unapređenje imidža brenda Jumbo, kao i diferencijacija u odnosu na konkurenciju. Dodatni izazov ovog projekta je bilo kreirnje sinergetskog efekta pakovanja na polici, kao i prepoznavanje svakog pojedinacnog artikla uz jasnu, nedvosmislenu pripradnost grupi.
Odlučili smo da jasno diferenciramo kategorije proizvoda po bojama i prema nazivu. Na ovaj način smo želeli da postignemo bolju percepciju Jumbo portfolija na prodajnom mestu kao i da ukažemo na kvalitet i raznovrsnost atraktivnim dizajnom. Nosioci kategorija bi bile klučne reči koje najbolje opisuju benefite pojedinačnih grupa proizvoda (Classic, Delicious, Precious, Energy, Fun). Ukuse i karakteristike proizvoda smo akcentovali kroz crteže i freehand tipografiju.
Da li vam se dopada? Podelite sa drugima: