Kompanija Novelic kontaktirala nas je sa željom da kreiramo njihov kompletan vizuelni identitet, koji je uključivao dizajniranje logoa, dizajn vizitkarti, poslovnih papira i pakovanja. Želeli smo da dizajn bude u skladu sa delatnošću klijenta, ali da istovremeno bude svež i savremen.
KLIJENT
Novelic
NAŠE USLUGE
Dizajn logotipa, Izrada vizuelnog identiteta, Dizajn poslovnih papira, Dizajn pakovanja
Rešenje
Za logotip ove inženjerske kompanije 21. veka odabrali smo čist san serifni font, dok je logo inspirisan branšom klijenta. Što se tiče samog logoa, u početno slovo N smo utkali element koji podseća na komponente mikročipova, dok smo za kolorit odabrali belu boju koja posebno dolazi do izražaja na ciklama pozadini.
Celokupan vizuelni identitet smo bazirali na tri boje – ciklama, purpurna i bela. U zavisnosti od kolorita, adaptirali smo logo, te je on ponegde u ciklama nijansi sa purpurnim nazivom kompanije, dok je kao jedini element često beo na ciklama pozadini. Na jednom modelu pakovanja i kesi, logo je ponovo ciklama boje, ali na purpurnoj pozadini.
Što se tiče dizajna vizitkarti, odlučili smo se za minimalistički pristup i napravili vizuelni kontrast pomenutih boja i odabirom belog fonta. Želeli smo da vizitkarte budu same po sebi upečatljive i iako su ove boje atipične za branšu inženjerskih kompanija, odlučili smo se za ovu smelu kombinaciju kako bi iskočili iz uspostavljenog kalupa hladnih tonova.
U istom maniru smo dizajnirali i poslovne papire, tačnije memorandum, koverte, fascikle, korice uputstva za rukovanje. Zadržali smo profesionalan karakter, ali uz smeli odabir boja učinili smo da svaki proizvod komunicira vizuelni identitet kompanije.
Za dizajn pakovanja smo se opredelili za tri rešenja, ali koja i dalje ostaju verna odabranoj paleti boja.